· Do kontejnerů je zakázáno ukládat: výbušné látky,ropné produkty,barvypneu,elektroodpad, ledničky, separovatelné suroviny, látky z z obsahem NO a odpady podléhající ze zákona specielním režimům, apod.
· Nepřekládat kontejnery nad jejich horní hranu (počítat s jejich maximálním hmotnostním zatížením). Při překročení max. hmotnosti (3,5 tuny) obsahu kontejneru bude k celkové váze účtována přirážka z celkové ceny služby 20%.
· Pokud je kontejner objednáván na větší počet odvozů, je nutno jednotlivé odvozy objednat (faxem ,či e-mailem) minimálně 1 den předem.
· O zařazení odpadu (nákladu) do příslušné kategorie dle katalogu odpadů rozhoduje vždy příslušný provozovatel skládky (likvidačního zařízení) .Cena takto zařazeného nákladu je pak dle ceníku příslušného likvidačního zařízení.Objednatel svým podpisem zároveň podepisuje základní popis odpadu a bere na sebe za zákonné podmínky plnou odpovědnost.
· Ukončení výkonu vozidla (provedení) je objednatel povinen podepsat v DZVV (jméno, podpis) . Pokud tak neučiní je uznán výkon za právoplatný .
· Objednatel je povinen zabezpečit aby při pokynu k umístění kontejneru bylo zabezpečeno vše co je obecních vyhlášek potřebné .
· Objednatel uznává příplatky za požadovaný (provedený) výkon:
v týdnu po 16,00 = +10%, sobota = + 20% , neděle a svátek = + 30%
Svým podpisem objednatel stvrzuje (potvrzuje), že byl seznámen s podmínkami služby (používání kontejnerů), a že s nimi plně souhlasí.